czwartek, 1 stycznia 2015

Witam wszystkich :)

Zacznę może od przedstawienia się haha :)
Otóż jestem Ariel (bądź Ariela, jeśli mamy używać polskiego odpowiednika). Arielą zostałam kiedy mniej więcej rok temu przefarbowałam włosy w ramach eksperymentu, na czerwono. Moi znajomi "ochrzcili" mnie Arielką, co później ewoluowało w Ariel/Arielę. Większość osób po prostu przywykła do nazywania mnie w ten sposób, więc tak już zostało.
Bloga założyłam ponieważ dostawałam pełno wiadomości na ten temat. Teoretycznie założyłam go 4 miesiące temu, ale zaczęłam nad tym poważniej myśleć około 13 grudnia. Przyznam, że na początku nie chciałam zaczynać, bo nie wiedziałam o czym pisać. 
Ostatnio jednak coś mnie natchnęło.
Jestem osobą, którą, no cóż, wiele złego w życiu spotkało. Mimo moich 15 lat, przeżyłam rzeczy, które są przytłaczające dla osób dorosłych.
Sprawy takie jak bulimia, dwubiegunowość, ataki paniki, depresja, lęk społeczny, zaburzenia odżywiania czy cyber przemoc, nie są mi obce, więc stwierdziłam, że z tego mojego doświadczenia mogę zrobić jakiś pożytek. 
Wiem, że w Polsce jest ogromna ilość osób, które borykają się chociaż z jednym z wymienionych przeze mnie problemem. 
Chcę pomóc.
Jak?
Będę dodawać tutaj posty z poradami, jak ja sobie radziłam/radzę i jak robili/robią to osoby, które znam.
Chcę oprócz tego publikować tu sprawy całkiem proste, jak pisanie o książkach, muzyce i o najróżniejszych ludzkich pierdółkach.
Mam nadzieję, że uda mi się Was jakoś zainteresować tym pomysłem i moją - dość dziwną osobą haha 
Wszelki kontakt ze mną jest tutaj:
ask.fm
Instagram
Tumblr
Dziękuję, jeśli przeczytałaś/eś i mam nadzieję, że "zobaczymy" się wkrótce :)
I szczęśliwego Nowego Roku wszystkim!

"Il n'y a qu'un bonheur dans la vie, c'est d'aimer et d'être aimé."
"There is only one happiness in life, to love and be loved."
"W życiu jest tylko jedno szczęście, kochać i być kochanym."

3 komentarze:

  1. Ariel, cudownie, że chcesz w taki sposób pomagać. Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać kolejnego posta. Może będzie akurat coś dla mnie? haha

    OdpowiedzUsuń