środa, 11 marca 2015

Bipolarność

Witam Was moje Kwiatuszki!
Bardzo przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale miałam problemy z laptopem, a po naprawie utraciłam wszystko co miałam tu zapisane. Od tej pory postaram się regularnie dodawać notki :)
Nie przedłużając, bipolarność. Co to w ogóle jest? Inaczej nazywamy to dwubiegunowością, a polega to na tym, że ktoś raz jest szczęśliwy, a po chwili ogrania go ogromny smutek, gniew, przygnębienie. Są to zmiany nastroju, które bardzo trudno kontrolować. To poważna choroba i nie należy jej lekceważyć.
Jeśli podejrzewasz, że na to cierpisz to lepiej udać się do psychologa, który zbada Cię odpowiednio.
Osoby zdiagnozowane często dostają lekarstwa, ale nie każdemu pomagają.
Ja należę do osób, na które te leki nie działają i muszę sama radzić sobie z "atakami".
Ta metoda pomaga mi nie tylko kiedy choroba się ujawnia, ale ogólnie w sytuacjach, w których sobie nie radzę.
Jeśli ktoś z Was ogląda Teen Wolf to wie o co chodzi z "kotwicą". To rzecz, osoba lub uczucie, które pozwala nam nad sobą zapanować.
Osoby nie zawsze są dobrym pomysłem, ponieważ kiedy ten ktoś nas zrani, lub gdy go stracimy to stracimy też kontrolę.
Może to być wspomnienie, coś co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi i coś dzięki czemu czujemy się bezpieczni.
Ja wybieram wspomnienia związane z moim tatą i zawsze pomagają.
Czasami potrzeba czasu, to nie jest tak, że wszystko wróci do normalności po 3 sekundach i będziesz się czuć jak gdyby nigdy nic.
Tak jak już kiedyś pisałam, nie na każdym to zadziała, bo każdy jest inny.
Jeśli jest coś co sprawia Ci przyjemność to rób to jak najczęściej.
Lubisz malować? Maluj
Lubisz śpiewać? Śpiewaj
Tańczyć? Tańcz
To wszystko pomaga.
Otaczaj się osobami, które Cię wspierają, które Cię kochają.
Z tą chorobą da się walczyć, wystarczy tylko chcieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz