środa, 11 marca 2015

Get to know me :)

Witam Was moje Kwiatuszki! :)
Ta notka będzie kompletnie inna, ponieważ będzie w całości poświęcona mojej skromnej osobie haha (just kidding)
Jak kiedyś wspomniałam, ten blog będzie praktycznie o wszystkim. Dziś chcę żebyście troszkę lepiej mnie poznali, więc odpowiem tu na kilka pytań ☺
Let's get it started!

Masz drugie imię?
Tak, mam i jest nim Wiktoria :)
Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Zdecydowanie angielski
Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Obecnie jest to "Animal" Conora Maynarda (słucham jej pisząc tą notkę hah)
Jak chcesz nazwać swoje dzieci?
Imiona dla dziewczynki:
Joanna
Chloe
Hailey
Dla chłopca:
Grayson
Isaac
Logan
(jak już się pewnie domyślacie, nie będę mieszkać w Polsce :))
Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Obecnie jest to książka z serii o Mrocznym Łowcy, a mianowicie "Rozkosze nocy"
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Black is my happy color. Oprócz tego biały i szary :)
Ulubiony perfum? 
Trudne pytanie, ale chyba jest to Si, Giorgio Armani
Jakimi językami się posługujesz?
Polski, angielski, francuski i lekko kaleczę hiszpański ☺ mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się mówić płynnie
Ile masz wzrostu?
1.68 m
Gdzie mieszkasz?
Jestem pewna, że mieszkańcy Gliwic mają mnie dosyć, ale tu właśnie mnie znajdziecie :)
Kiedy się urodziłaś?
23 grudnia 1999 roku przyszło na świat stworzenie o zielonych oczach, którym jestem ja
Celebrity crush?
Kendji Girac
YouTube crush?
ThatcherJoe aka Joe Sugg no i Kian Lawley
Celebrity girl crush?
Angelina Jolie
YouTube girl crush?
Bethany Mota i Zoella
Kto Cię inspiruje?
Moja mama, Taylor Swift, Hannah Snowdon, Bethany Mota i Holland Roden
Oglądasz jakieś seriale?
Teen Wolf, Sherlock, Faking It i Supernatural

Cóż, to tyle :)
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to znajdziecie mnie na moim asku, o tutaj
Dziękuję za przeczytanie, kocham Was i "widzimy" się wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz