poniedziałek, 23 marca 2015

You're beautiful :)

Witam Was moje Kwiatuszki :)
Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Jeśli nie, cóż, wiecie gdzie mnie znaleźć. Bardzo chętnie z Wami porozmawiam i postaram się pomóc.
Okay, więc przechodzę już do rzeczy ☺

Wiele z Was (w szczególności dotyczy to dziewczyn) pisze do mnie, że ma problemy ze swoim wyglądem. Przyznam, że bardzo mnie to boli, bo widziałam zdjęcia, a nawet osobiście poznałam kilka osób z aska i o nikim nie powiedziałabym, że jesteście brzydcy.
Oczywiście, że rozumiem jak to jest, bo też czasami mam tak, że patrzę w lustro i mam ochotę ryczeć. Ale potem podnoszę głowę, wycieram łzy i zbieram się do kupy.
XXI wiek, jest wiekiem o tyle paskudnym, że jeszcze bardziej zwracamy uwagę na wygląd. To jest okropne, ale można sobie z tym poradzić.
Jeśli uważasz, że źle wyglądasz - zmień coś :) Czasami nawet mała zmiana może całkowicie wpłynąć na Twój wizerunek, a co za tym idzie, na Twoje samopoczucie. Nie jest to tajemnicą, że im lepiej wyglądamy, tym lepiej i pewniej się czujemy. Kiedy ja gdzieś wychodzę, też lubię mieć pewność, że jestem odpowiednio ubrana i uczesana, a z twarzy nie jestem zombie.
Co robić żeby dobrze wyglądać?
Oto kilka rad, które osobiście stosuję i mam nadzieję, że w jakiś sposób Ci pomogą :)

1. Sen, sen i jeszcze raz, sen. Odpowiednia ilość snu jest bardzo ważna. Mimo, że jest mi bardzo trudno staram się zawlec moje ciało do łóżka około 22-23. Dużo lepiej się czuję kiedy pośpię te 7 godzin i nie wyglądam jak chodzący trup rano. + udaje mi się wstać wcześniej, co oznacza, że mam więcej czasu na popracowanie nad tym jak wyglądam. Nie muszę się z niczym gonić i nie chodzę potem zestresowana tym, czy aby na pewno moje włosy są okay i czy nie zostało mi trochę pasty w kąciku ust. Odpowiednia ilość snu jest dobra dla naszego zdrowia, samopoczucia i wyglądu.
2.Odpowiednie ubrania. Zawsze kupuję to w czym czuję i prezentuję się dobrze. Czasami oznacza to, że muszę wydać na coś trochę więcej pieniędzy, ale jest warto. Wolę mieć jedną, porządną bluzkę, która jest dobrze dobrana niż dwie beznadziejne. Nie mówię, że muszą to być markowe ubrania. Obecnie lumpy mają wszystko :) Jeśli nie znajdę czegoś w sklepie, moim następnym kierunkiem jest lumpeks. Można znaleźć tam wiele świetnych ubrań, które są praktycznie nowe.
Wiadomo, nie dotyczy to butów. Buty kupujemy nowe, w sklepach, bo nie wiemy kto był ich poprzednim właścicielem, a chorób i grzybów jest teraz dużo x
3. Ćwiczenia. Kocham ćwiczyć! Kiedy zaczynałam, pierwsze dwa tygodnie były dla mnie katorgą. Nie chciało mi się ruszyć tyłka, a teraz kiedy nie ćwiczę chociaż 5 razy w tygodniu to mnie nosi i dostaję kręćka. Oszaleć ze mną można. Skoro narzekasz na swoją wagę czemu nie zrobisz nic w tym kierunku? Nawet 10 minut w ciągu dnia po pewnym czasie się opłaci. To chyba oczywiste, że z pięknym ciałem czujemy się lepiej. Mnie cieszy jak dziecko każda mała zmiana, każdy centymetr mniej (lub więcej, zależy co ćwiczymy).
Nie mówię, że musicie zmieniać swoją figurę. Jeśli lubisz swoje ciało, to tak trzymaj! :)
Dziewczyny, zdradzę Wam małą tajemnicę, którą podzielił się ze mną mój kolega - chłopcy mają gdzieś czy masz thigh gap, (przerwa między udami) czy nie.
Potwierdzam. Sama mam, a faceci nie walą do mnie drzwiami i oknami :)
4. Nie porównuj się do innych. Wiem, że już kiedyś to poruszałam, ale to bardzo ważne. Każdy jest inny, każdy jest wyjątkowy i to oczywiste, że kuzynka ciotki sąsiadki brata syna Twojej babci wygląda inaczej niż Ty. Ty jesteś kimś wyjątkowym i jeśli ktoś nie potrafi tego zaakceptować to kij mu w oko, za przeproszeniem. Jesteś sobą, a nie kopią. W dzisiejszych czasach nasze "genialne" społeczeństwo wymyśliło sobie ideał, którego tak naprawdę nie spełnia nikt. Masz swój styl, masz swoją, piękną twarz, swoje wspaniałe ciało, nawet jeśli jesteś niepełnosprawna/y.
Mimo wszystko wygląd to tylko wygląd. Nie mówię, że się nie liczy, ale to jest jak z... hmm z ciastkiem. Co nam po ciastku, które wygląda pysznie, skoro smakuje okropnie? Można zrobić zdjęcie na instagrama, ale to tyle.

Jesteś wspaniałą osobą. Pamiętaj o tym. Każdy ma wady, ale chodzi o to, żeby te wady zwalczać swoimi zaletami. Nie ważne co ludzie o Tobie mówią, znajdziesz kogoś kto Cię pokocha. Może już masz kogoś takiego, ale przez to wszystko nie zauważasz tej osoby?  Każdy ma inne pojęcie piękna. Dla Ciebie ktoś może być ideałem, kimś pięknym, a dla kogoś innego ta osoba będzie zwykła, przeciętna. Pomyśl nad tym. Pracuj nie tylko nad wyglądem, ale i nad charakterem.

Kocham Was wszystkich bardzo mocno i dla mnie jesteście najpiękniejsi ♥


Małe ogłoszenie:
Założyłam maila gdzie możecie śmiało pisać kiedy tylko macie problem, lub po prostu chcecie pogadać :)
Oto on: helloimariel@interia.pl

5 komentarzy:

  1. Mara Rons +Ariel=Amra ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Amara wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz kiedyś post z Marą ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post. Ariel masz w sobie tyle pozytywnej energii, mimo wszystko. OMG uwielbiam Cię ♥

    OdpowiedzUsuń